Tłumacz angielskiego jednak potrzebny?
Thread poster: berel
berel
berel
Poland
Local time: 11:33
Nov 17, 2016

Zacznę ten krótki topik od tego, że tyle się mówi, iż angielski to przeżytek i każdy go zna, a obecnie zleceniodawcy preferują tłumaczy bardziej egzotycznych języków.
Jednak - gdy przykładowo - tłumacz zamieści ofertę na NGO, to dostaje sporo ofert i chętnych do korzystania z usług tłumaczy języka angielskiego w przeróżnych branżach. Oczywiście za darmo, o co nie mam pretensji, bo jestem początkujący.
Jak to jest z tym zapotrzebowaniem na język angielski w praktyce?


 
Marcelina Haftka
Marcelina Haftka  Identity Verified
Poland
Local time: 11:33
English to Polish
+ ...
Tłumacz angielskiego jednak potrzebny. Nov 18, 2016

Jeśli tłumacz jest solidny i tworzy dobrej jakości tłumaczenia, to nawet w przypadku tak popularnego języka będzie miał wystarczająco (albo jeszcze więcej) zleceń.
Wystarczy dotrzeć do klientów, a potem wciąż szlifować warsztat.
Dobrym pomysłem dla początkujących jest też staż w dobrym biurze tłumaczeń lub praca w firmie, której branża potencjalnie tłumacza interesuje. Oczywiście pod warunkiem, że nie polegają one na parzeniu kawy i innych czynnościach se
... See more
Jeśli tłumacz jest solidny i tworzy dobrej jakości tłumaczenia, to nawet w przypadku tak popularnego języka będzie miał wystarczająco (albo jeszcze więcej) zleceń.
Wystarczy dotrzeć do klientów, a potem wciąż szlifować warsztat.
Dobrym pomysłem dla początkujących jest też staż w dobrym biurze tłumaczeń lub praca w firmie, której branża potencjalnie tłumacza interesuje. Oczywiście pod warunkiem, że nie polegają one na parzeniu kawy i innych czynnościach sekretarskich...
Powodzenia!
Collapse


 
M.A.B.
M.A.B.
Poland
Local time: 11:33
English to Polish
+ ...
"Oczywiście za darmo" Nov 18, 2016

Rozumiem że jak idziesz do początkującego fryzjera, to nie płacisz. Początkujący kierowca autobus też nie powinien dostawać wynagrodzenia. Itd. itp.?

 
Andrzej Mierzejewski