Pris pr. side
Thread poster: Line Maxwell
Line Maxwell
Line Maxwell  Identity Verified
Local time: 08:49
English to Danish
+ ...
Sep 2, 2008

Hej

Jeg er til et job blevet bedt om at opgive min pris pr. side, hvor en side regnes for 1500 anslag uden mellemrum. Er der nogen af jer, der har erfaring med denne form for afregning? Hvis ja, vil jeg meget gerne høre, hvordan i omregner til f.eks. ordpris eller andet og evt. hvad niveauet er for sidepris.

På forhånd tak!

Line Maxwell


 
Dinny
Dinny  Identity Verified
Greece
Local time: 09:49
Italian to Danish
+ ...
Beregn ordene og opgiv så sidepris Sep 2, 2008

Jeg arbejder en del med italienske bureauer, hvor en side normalt er 1500 anslag INKLUSIVE mellemrum. Det giver rundt regnet 250 ord, så jeg baserer min sidepris på taksten for 250 ord.

mvh
Dinny


 
Vanda Nissen
Vanda Nissen  Identity Verified
Australia
Local time: 16:49
Member (2008)
English to Russian
+ ...
1500 anslag uden mellemrum = 1800 anslag med mellemrum Sep 3, 2008

Hej Line! Du kan også gå til Funktioner (Word) og vælge Ordoptælling, hvor du kan se, hvor mange ord, tegn og sider har du i teksten .

 
Line Maxwell
Line Maxwell  Identity Verified
Local time: 08:49
English to Danish
+ ...
TOPIC STARTER
Tak for hjælpen Sep 9, 2008

Hej Vanda og Dinny

Mange tak for jeres svar.

Med venlig hilsen

Line


 


There is no moderator assigned specifically to this forum.
To report site rules violations or get help, please contact site staff »


Pris pr. side






TM-Town
Manage your TMs and Terms ... and boost your translation business

Are you ready for something fresh in the industry? TM-Town is a unique new site for you -- the freelance translator -- to store, manage and share translation memories (TMs) and glossaries...and potentially meet new clients on the basis of your prior work.

More info »
CafeTran Espresso
You've never met a CAT tool this clever!

Translate faster & easier, using a sophisticated CAT tool built by a translator / developer. Accept jobs from clients who use Trados, MemoQ, Wordfast & major CAT tools. Download and start using CafeTran Espresso -- for free

Buy now! »